Jelenlegi hely

Címlap | Gyakori kérdések

Gyakori kérdések

Nem kaptam meg a regisztrációhoz szükséges aktiváló linket! Mi a teendő?

 

A regisztrációhoz szükséges aktiváló linket pár percen belül meg kell kapnia postafiókjába. Amennyiben ez nem érkezik meg, nézze meg postafiókja "spam" menüpontját, vagy a "kukát", mert előfordul, hogy levelezőrendszere automatikusan oda helyezi be levelünket.  Majd  küldjön címünkre egy e-mailt a regisztrált email címéről. Válasz emailben értesítjük az aktivációról!

Milyen módon fizethetek?

- készpénz
- banki átutalás
- utánvét

Mikor tudom meg, hogy a terméket átadták-e szállításra?

E-mail-ben értesítjük  a postázás/kiszállítás időpontjáról, és a küldemény azonosító számáról!
Futárszolgálattal történő szállítás esetén lehetősége van telefonon egyeztetni az időpontot.

Nem tudok olyan időpontot mondani, amikor biztosan otthon vagyok. Mi a teendő?

A szállítás nem csak otthoni, hanem munkahelyi címre is történhet. Ha csak a mukahelyén tudja fogadni a futárt/postást, nyugodtan adja meg azt a címet!

Véletlenül rossz adatot adtam meg, illetve modellt / méretet rendeltem. Mit csináljak?

Kérjük, a lehető leghamarabb jelezze felénk a problémát telefonon, vagy a kapcsolatok menüpont alatt! A könnyebb azonosítás érdekében kérjük, adja meg megrendelésszámát!

Mi történik, ha kézbesítéskor nem tartózkodom a megadott szállítási címen?

Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot.
Ha az utánvétes csomagküldést választja, akkor a termékek összértékét plusz a szállítási költséget (csomagküldési díj) a postásnak kell kifizetni, amikor az kiszállítja a terméket. Amennyiben nincs otthon a küldemény kézbesítésekor, a postás otthagy egy értetsítőt, amivel az ott megjelölt postán (általában az Önhöz legközelebbin) tudja átvenni a csomagot. Az utóbbi esetben természetesen a postán kell kifizetnie a küldemény ellenértékét.

Mekkora a szállítási költség?

1. A DIMPLEX elektromos hőtárolós kályhák és Stiebel Eltron elektromos hőtárolós kályhák házhoz szállítása az ország egész területén MPL gyűjtőfuvarral: 13.000,-Ft+ ÁFA / raklap
 

2. A Stiebel Eltron fütőkészülékek házhozszállítása PDS futárral az ország egész területére 1.500 Forint!

Hogyan küldhetek vissza terméket, ha az nem megfelelő?

Élhet az elállási jogával és mi 30 napon belül visszafizetjük a termék vételárát. Önt csak a visszaszállítás költsége terheli ilyen esetben. Részletesebb információkat az elállási jogról az Általános Szerződési Feltételekben talál.

Mi történik, ha a megrendelt termék nem nyerte el tetszésem?

Amennyiben a termékkel nincs megelégedve, jelezze felénk (visszárulevélen megjelölheti, emailt küldhet, vagy sajátkezűleg írhat egy rövid üzenetet, melyet a csomagba tehet a termék mellé, stb.)! A számlával vagy számlamásolattal,jótállási papírjaival, dobozával, sértetlen állapotban címkézéssel ellátott árut küldje vissza postázási címünkre az átvételtől számított 14 munkanapon belül! A vételárat visszafizetjük a megadott bankszámlaszámra! Munkánkat megkönnyíti, és a vételár visszautalását meggyorsítja, ha a bankszámlaszámát a visszapostázás előtt, vagy még annak folyamán megírja részünkre! Az elállási jog csak a fogyasztókra vonatkozik!

Mennyi a szállítási határidő?

A szállítást készletről a rendelés feldolgozásától számított 5 munkanapon belül tudjuk teljesíteni az esetek döntő többségében. Azon termékeknél, amelyeket be kell szerezni sajnos pontos időpontot nem tudunk mondani, hiszen ez attól függ mennyi időn belül sikerül a terméket beszerezni. Ebben az esetben a szállítás időpontjáról e-mailben értesítjük.

Átvehetem a termékeket személyesen?
Igen. Telephelyünkön is átvető a termék személyesen.
Cím: 1082 Budapest, Baross utca 104.
 

Rendelhetek-e Magyarország határain kívüli címre?

Igen

 

 

Kérdése van?

Forró drót:

+361/333-11-01

+3630/9-32-33-77

 

Partnereink

Bejelentkezés | Regisztráció | Webmail